Blondis här

Sha sha! Blondis här! Vet att jag har varit lite seg på att skriva men jag har varit så sjukt bakis! Men nu kan jag äntligen gå iaf. Vad säger du brunis, Maria pool nästa helg oxå?;D Har redan varit där 3 ggr! Om jag hamnar där 2 ggr till får jag en 70is av min mamma! Love her! Den kommer hålla i lätt 5 helger! Å så kan jag bjuda brunis oxå! Hihi<3

Nu ska jag ut å ta en liten cigg, måste skynda innan pappa kommer hem, han får ju inte veta, asså han typ dödar mig. Måste hinna tvätta händerna 2 ggr å sedan på med massa parfym! Å byta kläder!



<33333333333333333 // Blondis<3


Kommentarer
Postat av: Ronny

Jag gillar't

2010-01-18 @ 20:58:51
URL: http://snartarton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0