Brunis langar första inlägget!

Heeeejjj här är Burnis och Blondis och välkommna till våran sötsöta blogg! Vi startar lite mjukt efter som att jag körde så hårt med en pojke igår! Asså gud ni ska bara veta heh. Just nu sitter vi båda i skolan asså shit! va jobbig våran lärare är hon typ lär ut saker.. Känner att huvudet är liite fullt efter dom 2.25 or vi drack på lunchrasten. HAHAH asså gud va kul vi har på våra små fyllor. SHIIIT ALLT SNURRAR, nu kanske man ska ut och röka, det är ju det bästa som finns speciellt när alla kollar på oss för att vi är så jävla heta!

Idag är det fredag och vi ska självklart supa.
Vi hämtade vodkan vi köpt idag och men asså jag har jätte lätt för att dricka det, smakar typ som vatten för mig! Och jag blir typ jätte full. Jag förstår inte felet assåw.

Nu ska jag flirta lite med Blondis som sitter bredvid mig.
Herrewgud asså killarna vi våran klass är bara för omogna assåw.

Pussar från Brunis!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hahahaha (y)

2010-01-16 @ 00:33:00
URL: http://sisssis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0